Årligt
Fri adgang i et år.
Månedligt 8-10 nye artikler.
Artikelarkiv med over 1.000 artikler.
Kontante fordele:
- Fuld cash-back af de 399 kr. ved køb af slips, drivert eller målsyede bukser i DVMs butik
- Fast 20 % rabat på køb hos Holme Vin
399 kr. om året inkl. moms. (spar 189 kr.)
Månedligt
Fri adgang
Månedligt 8-10 nye artikler
Artikelarkiv med over 1.000 artikler
49 kr. om måneden inkl. moms.
Læserinteraktioner
Kommentarer
Skriv et svar Annuller svar
Alternativ smoking forleden
Må man det? Om den alternative smoking, som Den velklædte mand benyttede forleden dag.
Læs mere
Laugenes opvisning 2024
Laugenes opvisning er tilbage efter to års pause. Den velklædte mand var med i Moltkes Palæ og fandt et par gedigne overraskelser.
Læs mere
ANNONCE Drivertvest de Luxe
En opgraderet udgave af finance bro-vesten har fundet adgang til Den velklædte mands butik [fri adgang].
Læs mere
Fløjlsbukser – sådan skal de være
Hvordan skal fløjlsbukser se ud, og hvor køber du dem? Den velklædte mand guider dig.
Læs mere
Henrik Vibskov – test af jakkesæt
Henrik Vibskov har i særklasse været den mest betydningsfulde danske tøjdesigner siden starten af 2000’erne. Men kan han sy et jakkesæt? Det har vi testet på egen krop.
Læs mere
Test af jeans hos Brund
Brund er landets bedste butik med jeans og denim. Siger nogle. Holder påstanden? Vi har testet jeans i kælderbutikken i Nrd. Frihavnsgade i København og fælder en dom.
Læs mere
Twillbukser til efterår og vinter
Sådan bruger du bomuldsbukser rigtigt inden for klassisk tøj. Og der køber du dem.
Læs mere
Thomas Egebæk skriver
Igen velklædte og underspillede herrer i forhold til, hvad der ellers kan observeres ved Pitti Uomo. Selv tilhører jeg ikke den aldersgruppe endnu, men ser mig selv i samme stilmæssige kategori. Vil du generelt sige, at det er de yngre herrer, der slår påfuglefejrerne ud på Pitti Uomo?
Torsten skriver
Nej, det har ikke meget at gøre med alder. Fabio Attanasio, der i starten af 30’erne, er fx meget diskret. Det handler om kombination mellem personlig smag og selvfølgelig den rolle, man har på messen (indkøber, sælger, influencer mv). De pågældende mænd har ikke meget kommerciel aktie i Pitti Uomo, så vidt jeg ved. De kan bare lide at klæde sig godt