Læserinteraktioner
Kommentarer
Trackbacks
-
[…] at bygge en varemærke op, eller vil faldbyde deres selvudnævnte stilkompetencer, sjasker med tøjets virkemidler for at tiltrække sig fotografers […]
Skriv et svar
Tøjets sociologi
Hvad gør, at noget tøj ser rigtigt ud og andet forkert? Få den sociologiske forklaring her.
Læs mere
Mond – test af made to measure – del 1/2
Mond har en kritisabel kommunikation, men hvordan er deres jakkesæt made to measure? Den velklædte mand tester.
Læs mere
Mr Green – men elegant
Elegant brug af grøn – hvordan gør man det? Den velklædte mand går i rette med Mr Green.
Læs mere
ANNONCE Guida, Maftei & datoer
Det bedste af det bedste i København. Håndskrædderi. Håndskomageri. Drivert. Målsyede bukser. Fri adgang.
Læs mere
Klassisk sportstøj i efteråret
Efterårsstil med tweedjakke illustreret med en ny metode, så du kan se og fornemme teksturer.
Læs mere
Mod – test af made to measure – del 1/2
Mod leverer jakkesæt made to measure fra deres butik i Løngangstræde i København. Hvordan er det? Den velklædte mand tester produktet med portrætmaleren Jonas Barlyng.
Læs mere
Tøjets psykologi
Hvad gør jakke, skjorte og slips ved bevidstheden? Den velklædte mand undersøger.
Læs mere
Test af jakkesæt fra Eduard Dressler
Eduard Dressler er favorithabitten hos Troelstrup. Er den også det hos Den velklædte mand? Læs hans test og ærlige mening her.
Læs mere
Sjov idé og gode råd i din lille video, men effekten er formentlig for lille blandt dine læsere/seere.
Da jeg for efterhåndenen del år siden arbejdede med TV, havde vi bl.a. en grundregel, hvis vi skulle nå seerne, der sagde: “Don’t tell it, show it”.
Det er jo netop TV-mediets styrke, at man kan vise – og dermed underbygge – det, man siger.
Du ville kunne få en langt større effekt ud af det.
vh – og godt nytår
John K